تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

فارغ از اینکه چه ساعتی از شبانه روز باشد، اینترنت همیشه و در همه حال بیدار است! به همین دلیل اینترنت، بعنوان یک رسانه هوشمند، در هر زمان آماده است تا خدمات شما را معرفی و تبلیغ کند. طبق آخرین آمار ارائه شده توسط مرکز توسعه ملی اینترنت، ضریب نفوذ اینترنت در ایران از مرز ۶۰% گذشته است و  ما  در کشور بیش از ۴۵ میلیون کاربر اینترنتی داریم. به همین دلیل اینترنت، بعنوان یک رسانه پر قدرت و پر نفوذ با پوشش حداکثری، بستر بسیار مناسبی برای تبلیغات به شمار می‌رود.

  • تولید محتوا (متن، عکس، گرافیک، فیلم)
  • تبلیغات اینترنتی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  • مدیریت و افزایش بازدید سایت
  • مدیریت و افزایش دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی
تبلیغ در شبکه اجتماعی

شبکه های اجتماعی

تفاوتی ندارد در کدام صنعت فعالیت دارید و محصول شما چیست، همیشه یک استراتژی خوب دیجیتال می‌تواند وجود داشته باشد تا کسب‌وکار شما را بیشتر رونق بخشد. امروزه رسانه‌های اجتماعی به یک مهارت جدید و مهم برای همه و حتی برای کسانی که درک بسیار بالایی از فناوری ندارند، تبدیل شده است. در سال‌های اخیر دسترسی میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان به رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی باعث شده است تا این رسانه‌ها درکانون توجه جوامع مدرن و افراد زیادی قرار گیرند و از محبویت قابل توجهی به خصوص در میان نسل جوان برخوردار شوند.

یک چهارم وقت گذرانی افراد در اینترنت، در شبکه های اجتماعی می باشد. این رقم نشان دهنده ظرفیت فوق العاده‌ بالای شبکه های اجتماعی برای جذب مشتریان بالقوه‌ می باشد، که کسب‌ و کارها می توانند به خود جلب کنند.

بر اساس گزارش صنعت بازاریابی رسانه های اجتماعی سال ۲۰۱۵ که از سوی شرکت رسانه‌ای سوشیال اگزمینر (Social Examiner) منتشر شد و ۳۷۰۰ بازاریاب را در سراسر جهان مورد پیمایش قرار داده بود، تقریباً تمامی پاسخگویان (۹۶ درصد) گفتند که از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

اهمیت برخورداری از یک راهبرد به خوبی تدوین شده برای بازاریابی شبکه های اجتماعی از این واقعیت آشکار می شود که ۹۲ درصد از افرادی که مورد پیمایش قرار گرفته بودند اذعان کردند که بازاریابی شبکه های اجتماعی را به عنوان عنصری مهم برای گسترش بازار کسب و کار به حساب می آورند. این آمار هر ساله در حال رشد است.

فرقی نمی‌کند که شما تجارتی کوچک را اداره می کنید یا یک سازمان چند ملیتی با دامنه‌ دسترسی جهانی، سریع ترین راه برای دسترسی به مشتریان، تدوین و توسعه‌ یک راهبرد مؤثر در بازاریابی رسانه های اجتماعی است.

تولید محتوا و مدیریت صفحات شما
این خدمت برای پزشکان و مراکز درمانی در نظر گرفته شده است که خود، زمان مدیریت، بروز رسانی و تولید محتوای صفحات و وب سایت خود را ندارند. مدیریت صفحات اجتماعی یا سایت شما توسط گروه سون، در طولانی مدت باعث کارآمدتر شدن سایت و صفحات اجتماعی شما شده و افزایش بازدید از سایت، صفحات اجتماعی، افزایش بازدید از پست ها و در تیجه معرفی، برندینگ و بازاریابی شما سریعتر و هدفمند انجام خواهد شد.

اینستاگرام دکتر

تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از موثر ترین اپلیکیشن های موجود در زمینه گسترش بازار کسب و کار و بازاریابی اینترنتی می باشد که همچنان بسیاری از کسب و کارها برای بهره بردن از فواید آن در حال پیوستن به این اپلیکیشن شگفت انگیز می باشند. اگر تصمیم دارید تجارت خود را در اینستاگرام وارد کنید، بدانید که راه درستی را انتخاب کرده اید.

بر اساس تحقیقی از سوی شرکت تحقیقات بازار فارستر (Forrester)، اینستاگرام در مقایسه با فیسبوک یا توئیتر، از سطوح فوق‌ العاده بالاتری (۴۰۰ درصد) در تعاملات کاربر – برند برخوردار است.

گروه سون با ایجاد صفحه کاربری شما در اپلیکیشن اینستاگرام و یا مدیریت صفحه کاربری ایجاد شده برای فعالیت شما، اقدام به تولید محتوای مرتبط با نوع فعالیت شما (متن، عکس، فیلم، گرافیک، آلبوم تصاویر درمان‌ها) مطابق با استانداردهای اینستاگرام نموده و با افزایش دنبال کنندگان، تبلیغات و بازاریابی، مخاطبین بیشتری برای فعالیت درمانی شما جذب می کند.

صفحه دکتر در فیس بوک

فیس بوک

فیس بوک یک وب سایت اجتماعی و محصول دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در آن شما مخاطبین خود را حدس نخواهید زد. جنسیت آن ها، سن، موقعیت، کار، دوستان و خیلی بشتر از این ها در فیس بوک برای شما فراهم شده است. این شبکه اجتماعی که در حال حاضر به طور رایگان در اختیار مردم جهان قراردارد، مخاطبان زیادی در جهان از جمله ایران را به خود جلب کرده است. با توجه به حجم مخاطبان این شبکه اجتماعی در کشور، می توان گفت فیس بوک مکمل خوبی در زمینه تبلیغات اینترنتی می باشد و از طریق آن می توان مخاطبین زیادی را برای مطب یا مرکز درمانی شما جذب نمود.

حضور در فیس بوک باعث پرورش وفاداری به نام تجاری شما می شود. ۷۱% مشتریان بیشتر دوست دارند تصمیمات خرید را بر اساس آنچه در مورد نام های تجاری در شبکه های اجتماعی کشف می کنند انجام دهند. رسانه ی اجتماعی فرصتی است که مشتریان مادام العمر ایجاد کنیم.

مدیریت شبکه های اجتماعی

گوگل پلاس

گوگل پلاس بهترین مکان برای ساخت جلوه برند و فعالیت شماست. گوگل از اطلاعات کار شما استفاده می کند تا ارزش وب را در بسته های دانش و شاخص بندی کلان مشخص نماید. هرچه پروفایل گوگل پلاس شما بهتر و کامل تر باشد، برندتان به طور طبیعی بهتر در سرتاسر اینترنت برجسته و منتشر خواهد شد.

گوگل پلاس دارای امکانات مختلف است: دایره‌ها (Circles): برای گروه‌های مختلف دوستان / جرقه‌ها (Sparks): برای جستجوی تخصصی / پاتوق‌ها (Hangouts): برای چت تصویری و تماشای ویدیویی / اجتماع (Huddle): که در واقع امکان تله‌کنفرانس است / موبایل (Mobile): برای استفاده از قابلیت‌های موبایل‌ها نظیر مسیج، دوربین و جی پی پی است.

مدیران این پروژه در بیانیه معرفی این محصول گفته‌اند که این شبکه اجتماعی نمی‌خواهد تنها جایی برای به اشتراک گذاشتن عکس و مطلب باشد و قصد دارد با توجه به عادات وب‌گردی هر کاربر و جستجوهای او در موتور جستجوگر گوگل، لینک‌ها و صفحه‌هایی را که برای کاربر جذاب است به او معرفی و پیشنهاد کند.

مدیریت وب سایت

تلگرام

سابقه حضور تلگرام نسبت به واتس اپ، وایبر، تانگو، لاین و دیگر اپلیکیشن های اجتماعی بسیار کمتر است اما قابلیت های برتر این اپلیکیشن سبب شده تا به سرعت با استقبال کاربران مواجه شود و سرعت رشد بالایی داشته باشد. همه گیر شدن تلگرام در ایران فرصت های زیادی برای کسب و کارهای اینترنتی ایجاد کرد.

تلگرام محبوب ترین برنامه ارتباطات در ایران است و هم اکنون راه اندازی و پر بازدید کردن یک کانال تلگرام می تواند یافتن مشتریان جدید و ارتباط با مشتریان قدیمی را برای شما راحت تر و موثر تر کند.

گروه طراحی و خدمات گرافیک پزشکی سون
info@7md.ir || +98 21 266 433 15